piątek, 29 czerwca 2012

"Niezapominajki są to kwiatki z bajki, rosną nad potoczkiem, patrzą żabim oczkiem i mrugają skromnie: nie zapomnij o mnie!" - tak moja ukochana babunia uwieczniła się 30 lat temu w moim pamiętniku. 
Dzisiaj ja żegnam się z Wami tymi słowy. Nie spotkamy się we wrześniu... i z tego miejsca chciałabym podziękować Wam za ten cudowny czas, który było nam razem spędzić. Dziękuję za Wasze zaangażowanie, za to, że codziennie udowadnialiście mi trafność mojego wyboru zawodu nauczyciela... za radość, za uśmiech, za "wspomnienia z weekendu i przygotowania do niego". Mam nadzieję, ze ten czas również dla Was był tak przyjemny. Życzę Wam powodzenia i dalszych sukcesów. Mam nadzieję i wierzę w to mocno, że mnie nie zawiedziecie i nadal będziecie tak zaangażowani w naukę języka niemieckiego. 
Miłych wakacji ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz